Monday, December 7

i'm lucky!

ASSALAMUALAIKUM...

hari ni aku sangat bertuah...bukan aku menang cabutan bertuah atau dapat duit beribu-ribu...

cuma hari ni aku dapat makan makanan yg aku idam-idamkan selama seminggu...fuh....nasib baek....


malam ni aku , me dad and me mom...keluaq mkn kat luaq...huhuhu bukan malas masak, cuma ayah da janji minggu lepas nak bawak aku makan kat luaq..so aku apa lagi tuntut lor...huhuhu ni yg seronok jadik anak tunggal sementara ni...apa nk suma dapat, tp tk seronok pun ad gak...mangsa kena marah pun aku la jugak...hahahaha


aku da lama mengidam nk mkn nasi lemak ROYALE kat anak bukit tu...nk mkn lauk udang BESAR... ayah cakap kena keluaq awal lepas solat isyak terus keluaq kalau nk dapatkn udang BESAQ tu...


elok sampai jer kat gerai mamak tu...aku sempat meninjau lauk yang ditayangkan...
APA??? udang aku tinggal satu saja?? TIDAK!!!!

habis la..mesti tak sempat aku nak rasa udang tu...da la line q pun agak panjang...

aku mula bisik kat mak n ayah aku..."MINTAK2 LA ORG DEPAN NI TAK AMEK UDANG TU.."
ayah mula mengusik aku...aku tetap tekad nk jugak udang tu...huhuuu...

YES!!!! ALHAMDULILLAH...aku sempat jugak order udang yg aku tunggu2 selama seminggu ni...fuh....memang puas hati...hahahaha...

harga nasik aku sure la lebih mahal dari mom n dad...
ni senarai harganya:

mak - nasi+ sotong + telur = RM5.50
ayah - nasi + hati ayam + telur masin = RM 4.20
aku - nasi + udang BESAR + telur masin = RM 8.80

huhuhuhu...tak pa kan ayah...ayah tak kesahkn....sekali sekala...

burp...ALHAMDULILLAH...habis sepinggan aku makan..ingat nk tmbah...tapi tak pa la...tak baik tamak..huhuh...

so cek list makanan yg aku nk makan sepanjang cuti ni dah tertunai. ada lagi yg belum tertunai....bila nk tunai agak nyer..cuti nk habis da ni....hahahahaa


*satu lagi khabar baik bagi aku!!!! berat da bertambah....YAHUUUUUU

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels