Sunday, January 2

ke"obsesian" terlampau!

Assalamualaikum,

Ke"obsesian" terlampau itu yang boleh aku katakan pada abang aku..hahahahahah..
Apa yang beliau begitu obses sekali??

Beliau terlalu obses pada warna biru dan warna hitam....
Setiap barang yang beliau pegang atau beli mesti warna hitam.....tak pun..biru....apa orang lelaki memang boleh pakai baju kaler ni aje ke???

Tapi ini bukan kaler baju saja...sampai ke barang-barang lain pun mesti kaler biru...
Yang jadi mangsa aku, asal aku suruh beli barang kat aku ja..mesti dia beli kaler biru...bila aku tanya..
" tak dak kaler lain ke abang? coklat ka...apa ka??".......
" la..adik nak kaler pink ka??" ...kaler pink ada la..."

Ni satu lagi..diskriminasi kaler....kenapa asal pink saja mesti orang perempuan...
pink = perempuan....
perempuan = pink...

penat aku...itu la abang aku..asal nak beli barang kat aku, tak kira la baju atau apa2 sekali pun...mesti nak beli pink..tapi disebabkan aku dan pink...tak berapa nak masuk sangat maka pilihan beliau adalah biru..
owh tidak!!!! biru lagi!!!!

kalau macam tu..aku lebih rela pakai pink..akekekekeke...no more BLUE!!!!!

**************
Hadiah yang tak aku pinta!!!

Tiba-tiba saja abang aku bagi.."nah adik ambik ni.."
muka aku blur saja..hapa pulak ni???

Buka saja plastik tu...wah...JAM !!!!!
"laa.....awat kaler biru???..kaler lain tak dak ka???"
Anda mesti dah taukan apa jawapan abang aku?
"la..kaler pink ada la..nak ka??"

hadoiii..abang, penat la macam ni...

**************
Bukti abang aku suka kaler biru...


raya 2008...baju biru

raya 2009....baju kaler biru lagi....

raya 2010...biru lagi???

* baju mesti kaler biru..WAJIB!akeekeke...
** kedudukan tangkap gambar mesti tempat yang sama...
*** sampin tu tetap sama..stail baju aje lain..tapi tetap biru..

**** agaknya bila la..nak tukaq kaler lain pulak ye??? hijau ka..merah ka..tak pun pink ye tak abang?? hahahaha..potong kuku la aku kalau abang aku raya tahun ni pakai kaler pink...hahahahah

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels