Tuesday, May 5

JOM...kita rilEkS jAp....



rileks.huh..mmg best kalau rileks neyh...tak yah wat keja...goyang kaki jer...




tapi.......


penah tak ampa suma pikiaq ampa suma mmg suka rileks. sebagai contoh:










  • rileks mata(taknak baca buku)




  • rileks otak(taknak banyak2 pikiaq)




  • rileks kaki(taknak jalan2)




  • rileks tangan(taknak tulih...alasan nk escape salin note kat dewan kuliah)


penah tak ampa suma bagi perut ampa suma rilek lak?? cian..kat perut...anggota lain boleh rileks...bila time tidoq suma anggota leh rehat...tapi perut kena bekerja men'digest'kan makanan yg ampa makan sebelum tidoq tadi...



ni lah yg terjadi kat aku semalam...critanya cam ni...aku g pasar malam dgn kawan2 aku...tetiba jer lapaq sate...so aku belilah sate...tanpa aku sedari kawan2 aku( geng PBB ) pun beli gak sate...last2 bila time nk makan sama2, kami suma discover yg kami ada 70 cucuk sate untuk dimakan( gengPBB-6 orang )so....setiap orang kena makan lebih kurang 11 ke 12 cucuk...huish...agak keterlaluan ni....



bayangkan...perut aku terpaksa bekerja keras mlm semalam untuk men'digest' daging ayam yang aku makan semalam...kalau aku dapat rasa keletihan perut aku bekerja mesti aku terharu gila....agak culture shock jugak la perut aku semalam....hik3



so sebagai solutionnya...aku decide untuk puasa hari ni....jadik perut aku pun leh la rehat n rileks jap...



hem...so...tenung2kan dan selamat berikhtiar untuk beramal....



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels