Tuesday, February 2

apa yang dah jadi kat aku ni!!!!!

Ya Allah....

sejak kebelakangan ni, asyik lupa saja....

semua benda aku lupa...

petang ni dah masuk kali kedua aku lupa bayaq duit nasi...

apa nak jadi dengan aku ni...............


???????????????????????


hairan la...

mungkin salah aku jugak kot...

aku selalu cakap yang aku ni short term memory lost...

tapi aku lawak ja....

memang betul la orang cakap yang kalau ulang 40 kali boleh jadi betul...

aku bukan takat 40 kali...

dah beribu-ribu dah pun...

huhuhuu~~


ok lah kalau cam tu nanti aku cakap banyak2 kali supaya elaun masuk cepat2...hahahaha


merapu tol la...


patut la tadi achik nasi ayam usya aku pelik ja....

rupa2nya aku lupa bayaq...huahuahuahua...

memang kena dengan aku....

malu tu....malu tahap bapak cipan dah ni...

okies...ciao dulu...nak habiskan rasa malu dengan makan banyak2....

da..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels