Tuesday, February 2

terima kasih kerna MEMAHAMI....

aku sangat bersyukur kerna dikurniakan insan2 yang sangat memahami aku, walaupun kekadang aku sendiri pun tak berapa nak mengerti diri sendiri...


terima kasih kerna MEMAHAMI...


aku sangat berbahagia kerna aku ditemani insan2 yang selalu menyokong aku, walaupun kekadang aku sendiri pun tak tersokong...


terima kasih kerna MEMAHAMI...


aku sangat bergumbira, kerna aku dikelilingi oleh insan2 yang selalu menceriakan aku, walaupun kekadang aku bermasam muka...


terima kasih kerna MEMAHAMI...


tapi aku sedikit terkilan, sedikit terluka, sidikit kecewa...
kerna antara yang MEMAHAMI...masih ada yang KURANG FAHAM...
mungkin kerna tak tahu...

entah...

mungkin juga kerna tidak diberi tahu...(sama saja kan...)

entah...



aku pusing memikirkan apa salah aku???

aku mungkin terlebih dahulu melukainya??
atau...
aku mungkin terlebih dahulu mengecewakannya??


aku cuba cari kesalahan...tak aku jumpa...
apa2pun....
terima kasih kerna MEMAHAMI...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels