Sunday, March 14

berilah kesembuhan...

alhamdulillah...masih lagi hidup dan berdaya untuk menulis. setelah beberapa minggu tak jenguk blog...rasa2 tak dak sapa yang rindu kot...hahaahaha

malam ni aku terpanggil untuk berkongsi dengan hampa suma sedikit ujian yang Allah berikan kat aku.

alhamdulillah la...malam ni aku dapat online walaupun berada kat hospital. kenapa kat hospital?? kan dah cerita kat post yang lepas...pi baca kat sana pi...

perasaan aku sekarang ni bercampur baur, sedih, rindu, takut, macam2 ada la...

sedih aku tengok keadaan ayah aku yang semakin hari semakin tak menyenangkan.
rindu aku kat ayah aku yang dulu, seorang yang periang, peramah, dan pemarah ( dalam konteks aku buat salah ok..)
rindu nak tengok ayah aku senyum macam dulu...ketawa macam dulu...sembang macam dulu...
takut aku tunggu esok...
sebabnya esok ayah aku nak kena operate, buat biopsi...mintak2 la tak serius mana...

dah segala ikhtiaq aku dah buat...la ni berserah kepada Allah saja...

so aku nak mintak la hampa semua yang terbaca entri aku, doa2kan la kesihatan ayah aku...sebab aku rindu sangat ayah aku yang sihat dulu...mana nk tau kan antara hampa semua ni ada doa dia dimakbulkan Allah...insyaAllah, amin...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels