Sunday, April 11

aku bangga

wah...dah lama rasannya aku tak meng'update' blog terchenta. terasa jeles pulak bila orang lain update. so, aku ambik insiatif untuk mengorak jari, untuk sama2 aku semakkan laman blog aku...wahahahahaha.

pagi ini (6.30 pagi) aku baru saja sudah baca paper semalam...wah...sungguh tah update aku, ada ka paper semalam baca hari ni, harhahrharhahr. tu pun kira bagus tu aku baca paper kalau tak langsung tak sentuh. tv pun dah jarang tengok...kalau orang tanya skrang AF keberapa pun aku tak tau...acececece...auta la kamu...tu dah lebih sesgt la tu...tggai dalam gua ka apa kamu neyh??

ok...bebelik pada topik asal entri kali ni, aku tetiba ja rasa bangga bila terbaca satu artikel ni dlm paper semalam. paper tersebut adalah paper harian metro. tengah aku syok layan membaca, tetiba aku tgk muka seorang ni cam kenai plak...surrounding dia pun mcm besa tengok. aku baca lagi...'IPG Kampus Tuanku Bainun' wah...ni maktab aku neyh...patut la cam kenai...gambo abg syam rupanya!!! dia dapat anugerah pengarah..best student...pelajar aktif...cam tu la kan...mcm2 dapat. kalau tgk dia pun mmg nmpk la keterampilan dia sebagai cikgu yang bagus...(aplikasi FPK plop)

apa2 pun abg Syam, penulis blog ni rasa bangga dgn pencapaian kamu, tengok saja la kepimpinan kamu kat rumah Dinamik tahun lepas, sampai leh dapat tempat kedua...tahun ni???? biaq jadi tanda soal...Tahniah kerana berjaya n yang paling utama TAHNIAH MASUK PAPER!!!!! uish jeles benor teman....bila la plak aku nk masuk paper ni....ngidam...



haa...nah dah masuk paper..amacam??

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels