Tuesday, April 27

::panas telinga::

baru2 ni bnyk perkara yg menyumbang kpd salah faham, ungkit-mrngungkit, tuduh - menuduh.

panas telinga bila dengaq banyak perkara dilontarkan kepada diri ini dan rakan2 lain.
sakit hati bila ada pihak yang berani buat kenyataan yang sangat berani dan saya kira si hamba Allah ni sangat tak hormati orang. cuba bayangkan kalau satu hari nanti si hamba Allah ni nak didik anak orang....macam mana tu.

saya dan rakan2 lain mengaku salah km kalau km tak beri komitmen sgt...tapi tolong..tolong jangan kaitkan dengan orang lain. kalau korang tak puas hati, jom face-to-face, bukan cakap dalam facebook. kami tabik kat korang sebab km hormat korang, tapi korang tak cuba nak hormat orang lain, cakap jgn pakai hati, pakai otak sama, waras sikit.

apa2pun tahniahlah kat korang sebab berjaya yer hari ni. aku still hormat korang tapi sori la, aku tak boleh nk tengok muka korang, terutama hamba Allah ni. aku marah bukan untuk semua. so sapa makan cili dia pedas...tol tak???

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels