Friday, April 29

apa dah jadi hah???

seyes..seyes...seyes...aku dah tak tau apa dah jadi sekarang ni...setiap kali aku nak buat post baru ja...aku buntu...aku jam...sekarang ni pun otak aku tengah hang nak tulis apa....hadoi..apa dah jadi ni???? aku...argghhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

***********
tu la bila keja banyak otak dah tak boleh proses benda2 remeh ni...tapi sekarang ni aku tengah free sesangat la free!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

alang2 free...aku pun korek2 la gambaq2 lama yang tersimpan elok dalam lappy aku ni...

tengok.gelak.tengok.gelak....macam2 rupa...banyak yang dah berubah..aku pun dah berubah...haish....

habis belek gambaq....aku cari idea apa nak buat ni....nak baca buku exam lambat lagi...
*ni la bebudak sekarang..nk exam baru nk cari buku...tyme free buat benda lagha!!*

so tangan aku ni terasa gatai pulak nak edit gambaq...tak penah2 aku edit gambaq..konon natural beauty..tapi sebab nak explore photoshop aku yg dah lama dibiaq terbiaq...aku rasa tak salahkn edit ni...bukan dosa pun...so ni la hasil budak hingusan edit gambaq...amatur kelas terbawah...kamera pun kamera chikai ja...xdak la dslr....xpun gambaq ni dari kamera orang lain...

apa2pun tengok je la..nk komen pun boleh....

***************
~lalala...layan perasaan kt bt.feringgi...bajet je ni

main aci sembunyi pulak....love this shoot

tempat release tension...mana lagi kalau bukan mengkuang dam!!

absyar yg sibuk nk kamera...

KEMBALIKAN!!! takut jugak tyme edit muka absyar jadi mcm ni...dh la dia slalu usik buat muka cam tu..
(apa la..maksu takut dgn anak sedara~)

ni tiru je style capture dr senior..berangan nak buat cantik mcm dia edit..tp xjadi sgt...

ni gambaq lama...absyar p bercuti sorang2 kt bkt. bendera...2tahun umo dia tyme ni

ni kes xdak keja....promote2

abang aku si pemanjat pokok manggis setia...nasib xpatah je dahan manggis tu...

nabil, ketua lajnah usrah memberi khidmat terakhir dgn mencuci pinggan..bagus nabil..bagus...mmg layak dh nk wat usrah sendiri..akekekeke(just kidding)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels