Thursday, December 29

seputar 2011

tak lama lagi 2012 nak masuk meminang...maka semester baru pun akan tiba sekali sebagai hantaran...
ready ka tak ready ka...2012 tak kira...kena terima jugak...cincin semester baru akan disarung di jari selama setahun sebagai tanda perjanjian...

tapi aku tak boleh terus nak lupakan 2011, banyak kenangan yang kami lalui bersama...suka duka...
susah aku nak lupakan 2011, tapi aku kena jelaskan kat 2011 elok2...takut nanti 2011 'tacing' pulak...hati dua-dua belah pihak kena jaga...

(pergh...ayat..aku dah tak boleh nak teruskan tulis macam kat atas...tak kena dengan jiwa..miahahahha)

2012 bererti...makin berkurang jangka hayat nak hidup di muka bumi ni, tapi makin bertambah bilangan umoq...22 tahun...

tapi sebelum 2011 melabuhkan tirai..ada 1 program besaq yang perlu dan wajib aku sertai...WAJIB!!!
program LANTUNAN MAHABBAH RASULULLAH yang diadakan 2h2m...di Stadium Sul.Abd.Halim (suka menanti)...

so aku tak mau kongsikan lagi gambaq2 seputar 2011...tunggu gambaq di lantunan mahabbah ada dalam simpanan dulu...

insyaALLAH...jika Allah mengizinkan...semoga Allah permudahkan urusan aku dan tiada aral melintang hari2 tersebut...30 dan 31 Dis.2011....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels