Thursday, January 12

mari gelak 1 Malaysia...miahahaha

owh...agak tak sopan tajuk entri kali ni...
tengah malam2 yang sejuk ni ketenangan aku dijentik tiba-tiba

"hah...dah mai dah...serabut-serabut"...hati aku berdetik
"ok..cepat2 masuk..cepat2 la keluaq..harap2 la.." hati aku berkata-kata lagi...
bukan menghalau...tapi bukan malam yang tenang ni ok? nak2 tengah aku layan movie...huh...terbantut mood

"ok sirah...macam ni..macam tu...jangan jadikan...."
aku senyum je...nak kata apa kan?

bukan aku tak mau...tapi tak boleh la paksa2...aku lagi orang paksa..lagi aku lari....haaa...paksa la lagi....

slow n steady la...aku bukan nak lari mana...jangan paksa2 ok...

****
"urm...nanti mesti rumet tak lekat kat bilik lagi dah..rumet jadi macam dulu2 balik...orang tinggai sorang2..." rumet aku yang curi dengaq dari tadi merungut.

"ingat lagi..dulu rumet tak penah ada kat bilik..balik kelas, rumet ada kejap kat bilik pastu hilang pi meting...malam orang dah tidoq rumet baru balik...huhuhuhuh"...rumet aku merungut lagi..

aku gelak je...alahai rumet....

****

bukan tak dak niat....ada ja...tapi entah rasa macam....
(tak tau nak terangkan macam mana...tapi rasa semacam la jugak)

so jangan risau...lambat atau cepat..aku join jugak nanti...

HA.HA.HA

tengok la esok macam mana...keputusan aku...

p/s: sahabat aku tak datang berbincang dengan aku sebab dia tau...aku tak suka topik ni...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels