Saturday, May 14

imtihan datang lagi!!!

sepanjang minggu lepas, merupakan minggu study-weak...hahaha..yup study-weak...bukannya study pun, terperap dalam bilik..ngadap laptop...makan..sangat la otak tak berfungsi...niat nk balik rumah...tapi tak boleh balik pulak, ada kerja nak kena setel..nak tak nak..aku nganga la kat maktab selama seminggu...agak2 tension xdak kerja, aku keluaq makan angin...acewah..buku xbaca jugak.

Alhamdulillah...aku dibenarkan duduk peperiksaan, seraya dengan itu bila aku dapat tau aku layak duduki peperiksaan, aku terus bersemangat buka buku...ya la..mana nak semangat baca buku kalau masalah aku tak selesai lagi kat HEP. Terima kasih yang tak terhingga kepada Ust. Harun yang berjuang bagi pihak aku. jasa ustaz takkan saya lupa...

nak2 lagi semalam kawan sms soalan spot...lagi bersemangat la nak studi...studi yang spot je la...hahahahha sirah..sirah...

p/s: teringat junior aku, nasrulllah kata kat aku..."biaq la saye, saye nak baca ilmu bukan untuk exam je...tapi untuk hidup" wah....seyes aku insaf lepas tu...

kepada yang nak exam, sedang exam, dah habis exam...Selamat semuanya!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels