Tuesday, May 24

rasa macam nak terbang!

hahahaha..gila apa budak ni, tiba-tiba rasa nak terbang...dah la hari2 dengar lagu "i'm flying without wings" dgn "i believe i can fly"...dah kemaruk sangat nak terbang la tu...hahahahaha..sabo je la

aku selalu macam ni, bila hepi rasa macam nak terbang, boleh ke? hahahahaha..tunggu angin tiup kot baru boleh melayang. kenapa aku rasa hepi?

SEBAB AKU DAH ABIS EXAM!!!

(hek eleh...macam la dia sorang ja yang amek exam dalam dunia ni) duuh.....

tak sabaq jugak nak reunion balik dengan budak2 sekolah rendah dulu...walaweh..lama gilak tak jumpa, dekat 9 tahun tak jumpa. walaupun kita sekampung, tapi lepas saja habis UPSR semua bawak haluan masing2 kan...aku pulak macam biasa la kalau balik rumah pun terperap ja dalam rumah biasalah homey type...akekekeke....mesti rupa hampa semua dah berubahkan. wah...tak sabaq dah ni...

***************
pssstt :
dear rumet,
bersabarlah na rumet kamu ada satu lagi paper esok..akekekeke...aku nak layan movie marathon malam ni. esok nak main bowling tyme kamu ambik exam...jangan jeles tau...hahahahah. just kidding rumet. Gambatte!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels