Friday, June 3

melepas lagi.....T___T

Assalamualaikum, hari ni hari Jumaat, penghulu segala hari...semoga kita bersama-sama memperbanyakkan zikrullah dan selawat kepada Baginda Nabi Muhammad S.A.W....
video

moleklah kiranya kalau kita mengisi hari-hari kita dengan pengisian ilmu yang bermanfaat. jom sama-sama kita ke 'Pengajian Khazanah Kitab Imam Habib Abdullah Al-Haddad' bersama para habaib...khususnya kepada penduduk sekitar Alor Setar, insya-Allah malam ni jam 7.00 malam di Masjid Al-Bukhari....Alhamdulillah...Kedah sudah semakin SEJAHTERA...dengan banyaknya kedatangan para habaib...tak kurang juga para pemuda pemudi yang giat dibawah Ummah Berselawat...untuk lebih info sila lawati http://ummahberselawat.blogspot.com. klik sini ...

ini sedikit tentatif malam ni...

memang dah lama aku tunggu nak hadiri majlis ni, majlis pengajian ni dijalankan sebulan sekali saja. bulan lepas tak dapat hadir sebab masih di maktab. bulan ni pulak...haish...........sedih ni...

kebetulan malam pengajian ni 3/6 aku dah terbang ke Johor. aduh...tak ada rezeki lagi....dah elok2 cuti time tu...huwaaa!!!!!

yang ada kelapangan tu hadir2kanlah diri anda....
**********************************
bagi yang suka ke uptown di stadium pulak...jom ringan-ringankan kaki anda ke pangkin Pak Long...dekat2 area uptown jugak...aku tak boleh nak cerita banyak sebab sepanjang uptown tu wujud..tak penah lagi ke sana....insya-Allah..mungkin aku akan ke sana jugak nanti bersama abang aku..nak tengok pangkin Pak Long ni....harap2 ada la rezeki aku kan...^__^

p/s: sila abaikan tarikh berkenaan...sekadar nak tunjukkan anjuran dan tempat.



Enhanced by Zemanta

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels