Thursday, June 16

operation theater

aku tak pasti apa perasaan aku sekarang ni, antara gembira dan gelisah. Alhamdulillah, ayah akhirnya dioperasi tulang belakangnya setelah hampir setahun menunggu, 6 bulan di rumah, 2 bulan di hospital. hospital mana lagi kalau bukan hosp. sultanah bahiyah. habis sister, staffnurse, attendent semua ayah aku kenai(kat wad 7B je la). jam 0930 ayah aku di bawak masuk ke dewan bedah. katanya 5 jam operasi akan berlangsung tapi sampai sekarang tak keluar lagi. aku gembira sebaba penantian ayah berakhir. tapi dalam masa yang sama aku gelisah, bukan apa pembedahan ni melibatkan tulang belakang. banyak saraf kat situ. waktu abang aku nak turnkan tanda tangan semalam kat surat kebenaran waris, aku sempat baca kesan2 yang mungkin berlaku, koma, lumpuh, jangkitan paru2 dll... sekarang ni aku sangat berharap agar operasi ayah berjalan lancar dan ayah selamat...semoga ayah dapat berjalan kembali... Ya Allah,Kau permudahkanlah dan berilah kelancaran pada operasi ayah.moga2 ayah dapat kembali berjalan dan mengurus keluarga kami seperti dahulu. mungkin ini juga pengakhiran ujian yang Kau berikan kepada kami...Amin.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels