Wednesday, May 26

cuba menjadi SITI KHADIJAH...


salam...
entri kali ni mungkin agak berbaur emosi yang tak setabil. bertembung pula dengan tyme2 exam ni memang pemangkin kepada ketidaksetabilan....( ayat pun tau tgh tak stabil)

tiba2 aku terpanggil untuk menulis tajuk post kat atas...even exam akan berlangsung lagi sejam, aku dah stop menelaah, otak dah jam. RAM dah tak boleh jalan.

tak pa la...kalau baca lagi pun bukan nak masuk kan?? hahahahaha

ok berbalik kepada tujuan asal
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

pada pagi yang hening, aku bangun dengan longlai, dgn mata yang agak2 tak terbuka berjalan menuju ke toilet. air yang dingin pun tak dapat menyegarkan mata aku yang sangat kronik mengantuknya.

tapi dah alang2 bangun apa kata aku bermunajah kepada-Nya. seyes tetiba ja aku rasakan kekuatan yang luar biasa ketika bercerita cinta kepada-Nya. butir2 mutiara mengalir laju tanpa aku paksa. MasyaALLAH hebat magis tahajud di waktu begini.

entah kenapa tetiba aku terasa macam nk cuba menjadi SITI KHADIJAH. (full stop)
~the end~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels