Thursday, November 17

Alhamdulillah...perang dah tamat

Alhamdulillah...hari selasa lalu, perang pen dan kertas aku dah tamat...last paper adalah paper Jawi...urm...susah ada senang pun ada..tapi yang susah tu lebih banyak.

harap2, jawapan aku tak la lari jauh sangat...ala-ala goreng tahap pro dah...hahahaha...segala apa yang terlintas semua aku tulis.

apa2 pun lets bygones be bygone...nak diingat pun benda dah lepas...doa je lah...

lepas exam...aku dengan kawan seangkatan bersama senior sem8 berjalan-jalan sakan...konon nak release tension...(tension la sangat..), lagipun sem8 kan dah nak grad? so..spending times with senior...boleh rasa muda sikit..miahahaha

ke tempat fav aku..mengkuang dam...

aku tak tau macam mana boleh mai idea ngek aku nak bawak buih sabun pi sana...
hahahaha..main buih sabun aku weh....depan orang ramai dok jogging...dok dating...aku siap tambah effect...
silap tak mintak charge...satu buih 2kupang...

serius seronok main sabun, nak2 hari tu berangin sakan...malu dah xdak dah...kanak2 pun heran tengok aku..."harap badan saja besaq!" hahahahaha

jangan marah ek...sekali sekala nak main macam budak2...kecik2 dulu xpenah main...(ye la sangat...)

moto hari tu : lets the problems goes with the bubbles...
yup..memang betoi..rasa best ja lepas main buih sabun..otak pun ringan...boleh la mula wat marathon movie...akekekeke

lepas lepak2 di mengkuang dam...kami terus cari port makan...ya la..main penat2, mesti perut lapar kan?...
sudah makan berangkat pulak ke uptown...$$$ x berapa lebat...so..jamu mata saja...T_T


hari ni Khamis 17/11/2011 keputusan UPSR dah keluar..

Alhamdulillah...adik angkat aku di Kuak Hulu dapat 4A1B...
anak murid aku time PBS sem 3 pulak dapat 5A...trial hari tu dah dapat 5A...Alhamdulillah...
yang terharu tu, walaupun aku bukan mengajaq dia pun...ya la.kat sekolah pun seminggu saja..tapi dia tak penah lupa dia kat aku...T__T

semoga anak2 murid aku jadi insan yang berguna pada agama, negara dan ummah...dan jadi yang soleh dan solehah..amin!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels