Monday, November 21

test 'JPJ' lagi sekali...

"adik, petang nanti bawak ayah pi cuci luka na..?"
"ok boss.."

3.00 petang
"adik, siap..jom bawak ayah pi klinik langgaq.."
"adik dengan ayah saja ka?"
"haa.. la..takkan nak bawak semua kot.." (muka nak marah)
"oook..." (muka gelabah...)

aduh..takkan aku nak drive ayah?? ketaq lutut ni....bawak mak ok lagi..nak bawak ayah ni...rasa macam nak test JPJ sekali lagi saja...mesti ada yang tak kena la...

first time bawak dulu pun round2 dalam kampung dah kena ceramah dalam kereta...ni nak pi klinik??? lagi jauh...sabaq la telinga ok? akekeke..

Bismillah...start enjin...
"ayah nak duduk depan.."
alamak..seyes macam test JPJ...
"ayah duduk belakang la...boleh baring2.."
jeling ja...(buat lawak pulak budak ni)
alamak...............=_=!

aku nak melalak dalam kereta pun takut...nak buka radio lagi la...
sunyi ja...nak sembang..sat lagi...kena marah pulak...
"keja sembang...tengok jalan la..."
(nak buat macam ayah..anak ayah ni kuat menyembang...tak boleh dok senyap)

"ehem..ehem"...yang tu ja dialog aku...takut punya pasai.

ni kalah test JPJ...test JPJ aku sembang la jugak dengan tester tu..ni tak bunyi apa langsung...lagi dasat dari tester JPJ...

4.15 petang
selamat sampai rumah...
aik?? tak kena marah la...
acewah..dah improve la skill aku drive kot?

HA.HA.HA ^__^

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels