Sunday, July 11

bengang!!!!!


hari ni semua benda nak buat masalah, broadband buat masalah, ym buat masalah,kereta buat masalah. semua dah macam mogok je....argh!!!!!!!


agak2 la...elaun tak dapat lg...RM120 siap tolak untuk kereta. tolak duit lawatan lagi, tinggal apa ja nanti??? huahauhauhaha


ni satu lagi masalah yg membengangkan aku. kenapa semua announcement mesti dibuat kat FB????


aku ni dah macam katak kat bawak balang kaca sudah. cerah dan jelas tapi terhalang,tersekat.


bila aku stop ber'fb' ni banyak pulak, perkara2 yg aku tak tau.cukup la dengan gosip, announcement maktab pun aku tak tahu! wah........hebat penangan fb dalam hidup manusia sekarang.


tergugat jugak iman aku untuk ber'fb' kembali. tapi hati mau tegas...kalau kerbau boleh berpegang pada tali, takkan manusia tak boleh berpegang pada janjikan?


tapi itulah realiti kat malaysia or kat dunia sekalipun. facebook sana,facebook sini. sembang2 sikit, bukak topik facebook. plz..........la.dah naik berbulu telinga ni haa...


ingat lagi first tyme facebook keluaq, takdak sapa pun nak bercakap sal ni. aku dulu pun tertanya-tanya tyme iklan Maxis ada tulis facebook..."menatang apa facebook ni?"



tapi la ni, facebook...memang ternyata buku muka, mana taknya, muka dah 24/7 in front of lappy...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels