Tuesday, July 20

dear ROOMATE,

dear ROOMATE,

thanks alot rumet!!! terharu i bila rumet wat surpsrise bufday party semalam. terkelu,tersedih tergamam.


kesibukkan aku hadir ke meeting2 di surau, diambil kesempatan untuk rumet rancang surprise bufday party.
(o0o0..amek kesempatan yee...)


rumet aku merupakan orang yang sedih bagi pihak aku sebab tak boleh sambut bufaday sebab demam, dan dia jugaklah yg bersedih sebab aku sambut bufday aku dalam gelap...touching la rumet.............


thx a lot rumet!!!! walaupun dalam keadaan tersedak, eh...terdesak ni bg jugak kek kat kite...haa...tak lupa jugak pada adik mira, adik ida yg bg hadiah(adik ke)....suka sgt....


p/s: to rumet tercinta semoga cepat sembuh sakit perutnya. Syafakillah...n semoga dicepatkan jodohnya dan ketemu jodoh yang terbaik!!!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels