Tuesday, July 20

Praise to ALLAH...

Alhamdulillah, aku panjatkan kesyukuran ke hadrat Ilahi. semalam terima panggilan dari ayah.


ni first time pada tahun ini, ayah aku CALL!!!!! seronok sangat. kedengaran suara ayah dah kembali ceria...walau x macam dulu, tapi cukup untuk buat hati aku berbunga.


"Adik, ayah dah boleh berdiri!" cakap ayah. ringkas tapi sudah membuatkan air mata aku, tak henti-henti mengalir. "Alhamdulillah..."hanya itu jawapan yang aku mampu ungkapkan. "Ayah,ayah kena kuat lagi tau...kami ada"....


Maha Besar Allah, Praise to ALLAH!!!!


atas sebab2 yg tertentu, abang mat aku nasihatkan ayah jangan berdiri selalu.


Moga2 ayah diberi kekuatan dan kesabaran untuk menempuh ujian-Mu Ya ALLAH.Amin...
bila kita redha dengan ujian-Nya, kita akan dapati kemanisan disebalik musibah itu.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels