Tuesday, July 13

EID MILAAD...

ALHAMDULILLAH. Syukur Allah masih lagi memberi aku untuk bernafas di bumi yang indah ini. InsyaALLAH,selagi masih bernafas, akan aku kerahkan segala tenaga yang ada untuk agama-Mu.Amin...


hari 13 Julai 2010, sudah genap umur aku 20 tahun. sudah puluhan umurnya, akal dan perangainya harap menjadi lebih mature....(ngeh3)


terharu,gembira,tersentuh bila tepat jam 11.58 mlm, kak cik aku dah hantar msg...epi bufday!!! excitednya dia...lagi 2 minute lagi pun takleh nk tunggu.(termakan jugak dia dgn ugutan aku)hahahahahahaha(evil laugh)
mau taknya dia tak ingat, besday kami di bulan yang sama, 5/7 dan 13/7.



memang tak sangka ramai pulak yg wishkan aku,moga panjang umur, murah rezeki...dll.

TRIMAS dan SYUKRAN yg tak terhingga kpd kalian semua!


bila umur dah tua, pelbagai penyakit pula menyinggah.Hari ni aku sambut besday aku dgn sakit kepala yg teramat sgt....Alhamdulillah, Allah beri sakit kerana Dia sayang sama aku, kalau tak takkan aku masih boleh menulis kat sini lagi kan?

ok lah...malas nak tulis bnyk, tetiba rasa nak demam pulak...Wassalam.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels