Monday, December 27

Contest Cari Ayam

Trimas kepada cik izyanti yang comel ni telah meng'tag' aku...seyes memang aku terkejuz bila ditag!!!
kalau boleh nak lari dari ditag...dan mengtag..tapi sebab cik izyanti comel punya pasal...aku on je...hakahakahak

ayem ni...ayam2 dia hilang..so mintak tolong cari plak tu... aku pun yang memang "ringan tulang" sedia membantu beliau...jangan sedih2 ye ayem...ayam ko akan ku temui!!

kelabu : G
ungu : J
oren : P
hijau : M


" ayam-ayam ayem menghiang kerana beliau asyik sibuk dengan blog je...sampai lupa nak bagi makan, so mereka pun cari la makan sendiri! "

apa kata mereka pula?

1) penghuni malam bz x? rajin2 kan la...
2) dr.cinta harap2 beliau tak banyak patient!!
3) dyatts cik adik ni cumel!

untuk ke contest klik sini!

4 comments:

  1. susah gila nak teka . btw goodluck ye :)

    ReplyDelete
  2. tu la..xnk klu langsung..mai tembak aje..harap2 menang..kn incik ayem kn?

    ReplyDelete
  3. Ade Contest Baru ni..

    "siapa punya header paling cool"

    nak join tak??


    http://ohhmejuez.blogspot.com/2011/01/contest-siapa-punya-header-paling-cool.html

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels