Thursday, December 16

gelak-gelak tengok chowder!!!

hahahaha...bila aku tengok tv...dan tv tengok aku..dua-dua kata, "busan aku haish...asyik-asyik muka yang sama!"

semua cannel yang aku tekan, tayang cerita yang sama, maklum la astro kan...
last-last aku serahkan remote sakti kepada absyar.."ok absyar..tengok la cerita absyar..."
senyum sampai ke telingal a cik abang tu..boleh tengok katun malam-malam...hahahah

616...cartoon network...cannel cartoon yang paling aku tak suka...sebab katun dia semua buruk-buruk...tak macam disney...comel, cantik, canggih..hahahaa....

si absyar ni tengok cn pun sebab nak tengok ben10...obses sungguh budak sorang ni.

patah hati si abang ni sebab time dia buka cn..cerita chowder bukan ben10....hahahahaha

haa..ni la sebab aku tak suka tengok cn..sebab cerita chowder ni la...

lukisan dia...sangat2 la buruk..dah la tu kaler entah apa2...ada ka muka orang warna biru??? sangat aku tak boleh terima...


tapi disebabkan absyar sangat suka cn..dan segala katun yang ada disitu...cerita apapun dia bantai tengok jugak..aku yang menumpang kuasa dia...kena layan jugak la..sebab remote kat cik abang tu...
(kat rumah aku..rule dia..sapa yang pegang remote, dia yang berkuasa nak tengok channel mana, orang lain tumpang aje...tapi selalu ada ehsan la...tolak ansur)

dulu bila tengok cerita chowder, aku tak abis2 kutuk pelukis dia..hahaha...
bila dah lama2 layan..."eh syok jugak ceritadia.."
lawak gila!!!! patut la si absyar ni suka sangat...

cerita dia sangatlah tak logik..mcam katun2 yang lain jugak..tapi tahap ketidaklogikan katun chowder sangat la tinggi...wahahahaha!!!

sampai apa saja pun boleh jadi...
patut la muka orang pun kaler biru..hidung besaq, misai kontot...
ada satu yang aku memang tak boleh terima,
kentut si chowder ni pun boleh jadi kawan dia..ala2 pet dia la...hahahhhaha
yang nampak macam awan terbang tu...tu la kentut si chowder..


sekarang ni aku rasa..aku pun dah mula suka tengok chowder!!! 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels