Thursday, December 30

Multiple Intelligences (MI)

Assalamualaikum,
Harap sihat-sihat semua....^__^

Hari ni jom kita sama-sama buat test. Ujian yang simple saja...jom kita tengok MI kita apa...hahahaha seronok juga buat test ni....

Klik sini untuk ke medan ujian!!

Bila dah masuk ke laman tersebut klik take a test tau..jom kita kongsi apa MI anda semua!!!

Ini hasil ujian aku...

psst...baru belajar capture on screen..hahahahah tab kat atas pun dok ada lagi...akekeke

macam yang hampa semua tengok dan lihat..aku punya MI adalah musical!!!
betul kot result tu..aku memang tak boleh hidup sunyi..mesti ada peneman setia aku...music!!!hahahaha
Macam tak percaya....yang paling sikit naturalistik..hadoi...aku ni pencinta alam apa...ahahhaha

**********
jadi apa tunggu lagi..jom tengok hampa punya MI pula...jangan lupa untuk bagitau aku apa result hampa tau?


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels