Friday, December 10

tolong ingatkan saya

kalau dulu selagi masih bernafas menjadi pilihan hati sebagai tiltle blog...
kini tolong ingatkan saya menarik perhatian aku.

bukan tak suka dengan 'selagi masih bernafas' cuma ingin beralih arah pula (berhijrah) kepada 'tolong ingatkan saya'

selagi masih bernafas tak meninggalkan kesan pada diri aku sebab, selagi masih bernafaslah aku masih lagi melakukan kesilapan...
dengan hadirnya tolong ingatkan saya..aku berharap dapat mengubah aku...

saling ingat memperingati...kan itu lebih bagus...?

"tolong ingatkan saya"
di waktu saya lalai dengan dunia...
"tolong ingatkan saya"
di waktu saya tengelam dalam gelora hati...
"tolong ingatkan saya"
di waktu saya kehilangan arah tuju...
"tolong ingatkan saya"
di waktu saya ketandusan ilmu...

dan "tolong ingatkan saya"
bahawa saya masih punya blog!!!

*****

hampir sebulan mendiamkan diri...blog hanya untuk tatapan sendiri..tapi KINI kembali untuk berkongsi dengan pembaca semua.
hadir dengan penampilan yang baru...
(hahahaha..baru la sangat!!)

apa2pun...
i'm back!!!!

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Labels